Unul din sloganurile folosite foarte mult în reclamele de astăzi este îndemnul de a acționa imediat, pentru a prinde oferta pe care o au cei ce fac reclamă. Pentru asta, pentru a te convinge să acționezi repede ei folosesc diferite instrumente psihologice în crearea reclamei. Folosesc doar anumite cuvinte, doar anumite culori, doar anumite scenarii, foarte bine calculate și studiate. Au la dispoziție 10 sau 20 de secunde de reclamă și trebuie să de convingă repede. Pentru ei importanța momentului e mai mare decât pentru tine, așa de bine trebuiesc calculate acele spoturi.
Ei bine, în viață avem momente care trebuiesc „prinse”. Dacă ar fi după mine, mi-aș dori să prind momentele de fericire, liniște, pace, bunăstare, împlinire, extaz și să le fac prizoniere. Să le prind pentru totdeauna. Totuși, mă gândesc acum mai degrabă la a acționa la timp nu la a rămâne în extaz pentru toată viața. Nu am reușit să blochez un moment de fericire pentru o lună de zile, dar cred că aș fi tot nefericit, pentru că tocmai asta e fericirea, să ajungi la acel moment greu de atins. Dacă ar rămâne pentru totdeuna, ar interveni plictiseala și normalizarea. [Read more…]
0 Comments